Strona główna

25 stycznia 2014

Witam :)

Dzień dobry to mój pierwszy dzień :)

Nad założeniem bloga, zastanawiała się tysiące razy i ciągle brakowało mi odwagi, a zresztą sama nie wiedziałam jak zacząć.Mam nadzieję ze małymi kroczkami jakoś mi się uda.
Moją największą pasja jest  gotowanie, zbieram rożne przepisy i później wypróbowuje nowości na domownikach.A jak widzę w ich oczach uśmiech, to jestem szczęśliwa ...... że smakowało
Kuchnia to magiczne miejsce, gdzie można eksperymentować mieszając smaki i aromaty
Pasji mam więcej miedzy innymi  działka, gdzie latem po pracy relaksujemy się z mężem, biegając miedzy grządkami, co chwile coś przesadzając, dosadzając choć we większej połowie jest rekreacyjny, i znowu pichcenie czyli pyszne grilowanie. A jak grilowanie to znowu mogę poszaleć.......

Czekam na opinie i wymianę doświadczeń.
No to bierzmy się .....

Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz